НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ
ВИТЯГ ІЗ ОСВТІНЬОЇ ПРОГРАМИ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЛІЦЕЙ №7 КОЗЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" (редакція 2022 року)
Завданням комунального закладу "Ліцей №7 Козятинської міської ради Вінницької області " є:
- створення безпечного освітнього середовища;
- концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб здобувачів освіти;
- створення умов для розвитку дитини дошкільного віку, здобувачів освіти;
- організація освітнього процесу, що ґрунтується на цінностях та принципах, визначених Законами України «Про освіту» та «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту»;
-виявлення та розвиток індивідуальних здібностей учнів, досягнення ними результатів навчання, прогресу в розвитку, зокрема формування і застосування відповідних компетентностей, що визначені Законом України “Про освіту”, відповідними державними стандартами повної загальної середньої освіти та необхідні для подальшого здобуття освіти;
-організація вивчення учнями профільних навчальних предметів (інтегрованих курсів);
-формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності: вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; інформаційно-комунікаційна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; культурна компетентність; підприємливість та фінансова грамотність; інші компетентності, передбачені стандартом освіти;
-виховання громадянина України;
-виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
-формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
-виховання в здобувачів освіти поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
-виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я здобувачів освіти (вихованців);
-забезпечення права дитини, у тому числі дитини з особливими освітніми потребами, на доступність і безоплатність здобуття дошкільної освіти;
-збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
-формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
-виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.
Завдання, що стоять перед колективом комунального закладу "Ліцей №7 Козятинської міської ради Вінницької області"
Враховуючи призначення і місцезакладу освіти в освітньому просторі, заклад освітипрацює над досягненням таких цілей та задач:
-забезпечити засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту дошкільної, початкової, базовоїсередньої, повної загальної середньої освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту;
-гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів;
-створити основу для адаптації учнів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та наступного засвоєння професійних освітніх програм;
-формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності;
-забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають фізичне, психічне та соціальне здоров'я учнів;
-забезпечити реалізацію Стратегії національно-патріотичного виховання.
У 2022/2023 навчальному році пріоритетними є такі напрями освітньої діяльності:
- продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа»; впровадження у 5 класах нового Державного стандарту базової середньої освіти (далі – Державний стандарт);
- організація освітнього процесу після вимушеного переривання його звичного перебігу, викликаного спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією рф на території нашої держави;
- посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції; просвіта з питань особистої безпеки;
- організація навчальної діяльності здобувачів освіти та способів побудови зворотного зв’язку в умовах очної, дистанційної, змішаної форм навчання;
- психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану.
Коментарi