ВИХОВНА РОБОТА

/Files/images/vihovna_robota_2022_/257333445_1087325002003740_4928412028362636832_n.jpg


/Files/images/vihovna_robota_2022_/245041372_1064014271001480_865016268679124776_n.jpg

/Files/images/vihovna_robota_2022_/245527760_1252221745290255_8919909812319803853_n (1).jpg
/Files/images/vihovna_robota_2022_/242225411_1955062354660917_7355141815066932859_n.jpg


/Files/images/vihovna_robota_2022_/111.jpg

Основні орієнтири виховання учнів

Виховна мета сучасного освітнього процесу не тільки надати школярам ґрунтовні знання з різних предметів, а й сформувати необхідні життєві компетентності, виховати громадянина-патріота, інтелектуально розвинену, духовно і моральну зрілу особистість, готову протистояти викликам глобалізації життя. Основні орієнтири виховання здобувачів освіти – це система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально-значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до держави і суспільства, інших людей, природи, праці, мистецтва та самого себе.

Мета виховної роботи:

формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, здатної до саморозвитку та самовиховання, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Основні принципи виховання:

· принцип національної спрямованості;

· культуровідповідальності;

· цілісності;

· акмеологічний;

· суб’єкт-суб’єктної взаємодії;

· адекватності виховання до психологічних умов розвитку особистості;

· особистісної орієнтації;

· превентивності;

· технологізації.

Зміст виховання:

· ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

· ціннісне ставлення до людей;

· ціннісне ставлення до природи;

· ціннісне ставлення до мистецтва;

· ціннісне ставлення до праці;

· ціннісне ставлення до себе;

· ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;

· ціннісне ставлення до свого психічного «Я»;

· ціннісне ставлення до свого соціального «Я.

Кiлькiсть переглядiв: 451

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.