ВИХОВНА РОБОТА
Основні орієнтири виховання учнів
Виховна мета сучасного освітнього процесу не тільки надати школярам ґрунтовні знання з різних предметів, а й сформувати необхідні життєві компетентності, виховати громадянина-патріота, інтелектуально розвинену, духовно і моральну зрілу особистість, готову протистояти викликам глобалізації життя. Основні орієнтири виховання здобувачів освіти – це система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально-значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до держави і суспільства, інших людей, природи, праці, мистецтва та самого себе.
Мета виховної роботи:
формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, здатної до саморозвитку та самовиховання, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Основні принципи виховання:
· принцип національної спрямованості;
· культуровідповідальності;
· цілісності;
· акмеологічний;
· суб’єкт-суб’єктної взаємодії;
· адекватності виховання до психологічних умов розвитку особистості;
· особистісної орієнтації;
· превентивності;
· технологізації.
Зміст виховання:
· ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
· ціннісне ставлення до людей;
· ціннісне ставлення до природи;
· ціннісне ставлення до мистецтва;
· ціннісне ставлення до праці;
· ціннісне ставлення до себе;
· ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;
· ціннісне ставлення до свого психічного «Я»;
· ціннісне ставлення до свого соціального «Я.
Коментарi