ІСТОРІЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

/Files/images/20180603_060307.jpg/Files/photogallery/32508353_1349129248523861_1807289501916069888_n.jpg

Школа має не таку вже і велику історію - 59 років. Час заснування - 1963 рік. Але за цей час вона пройшла ряд етапів свого розвитку і всі вони були спрямовані на покращення роботи:

1963 - 1999 рр. - загальноосвітня неповна середня школа-інтернат імені В.М.Підгорбунського

1999 - 2008 рр. - загальноосвітня середня школа-інтернат імені В. М. Підгорбунського

2008 - 2019 рр - загальноосвітній навчально - виховний комплекс І-ІІІ ступенів "Школа-інтернат-гімназія" імені В. М. Підгорбунського

2010 р. - відкриття дошкільного відділення

2019 - 2022 рр. - загальноосвітній навчально-виховний комплекс І-ІІІ ступенів "Школа-гімназія-дитячий садок" ім. В. Підгорбунського Козятинської районної ради Вінницької області

з 2022 року - комунальний заклад "Ліцей №7 Козятинської міської ради Вінницької області"

ТАК ПОЧИНАЛАСЬ ІСТОРІЯ ЗАКЛАДУ

Для будівництва Козятинської школи-інтернат було виділено ділянку у розмірі 3 га. за рахунок держфонду, що межує з землями радгоспу «Сигнал». 12 квітня 1960 р. видано рішення про початок будівництва школи-інтернату. Ділянка, відведена на будівництво школи розташована у південно-західній околиці м. Козятина по вул. Щорса, на перехресті шосейної дороги Київ-Вінниця і Козятин - радгосп «Сигнал». На будівництво школи-інтернату на 300 місць у Козятині було розроблено проект Вінницькою обласною проектною конторою «Облпроект» (начальник Рабин) на замовлення Козятинської Міжколгоспної Ради Головний інженер проекту – Меєрович

Проект навчального корпусу школи-інтернату на 300 вихованців в місті Козятині пересклав Богушевський у 1961 році. Даний проект передбачав будівництво навчального корпусу на 300 учнів, приміщення інтернату на 300 дітей, господарського корпусу, їдальні, житлового будинку на 12 квартир, овочесховища на 100 т., господарського хліва, складу паливно-мастильних матеріалів. Проект будівництва 12-квартирного будинку для працівників школи склав Бондар. Робочий проект їдальні на 150 місць склав Богушевський у 1960 році. У їдальні передбачалось центральне опалення, водопровід і гаряче водопостачання, внутрішня каналізація, вентиляція, а також забезпечення їдальні необхідним обладнанням. Будівництво ґанку на три сходинки та облаштування майданчика з бетону перед ґанком. Робочий проект благоустрою ділянки розробив Монгер у грудні 1960 р. Ним передбачалось асфальтування проїздів та майданчиків. Проект обсягів робіт по госпкорпусу було складено Криворуцьким

Також передбачалось буріння артезіанської свердловини на воду глибиною 85 м., укладання водопроводу з чавунних труб довжиною до 100 м, облаштування водонапірної башти висотою 15 м. з металевим баком ємкістю 25 м3, насосну станцію, мережу каналізації, мережу теплопостачання, дизельну електростанцію, низьковольтну електролінію, сміттєзбірник, вбиральню, пожежний резервуар ємкістю 100 м3.Зовнішня мережа водопроводу запроектована з азбесто-цементових та чавунних водопровідних труб з відповідним діаметром в 100 і 50мм.Передбачалось будівництво трансформаторної підстанції, обладнання і монтаж телефонної повітряної лінії, створення централізованого опалення, від котельні. Котельня у господарському комплексі мала стати і джерелом теплопостачання. Радіо та електроосвітлення мало підключитись від міських мереж. Проектом планувався куточок живої природи, ділянка саджанців, фруктовий сад, спортивне ядро зі стадіоном та футбольним полем, волейбольний, баскетбольний та тенісний майданчики. Облаштування бетобетонних ґанків та бетонних сходів біля входів у навчальний та спальний корпуси, у їдальню.

Отже, будівництво школи розпочалось навесні 1961р. на території, де не було жодного деревця, крім невеликих тополь вздовж траси.

Будівництво велось швидко і вже 1 вересня 1963 року Козятинська школа-інтернат відкрила двері для 353 вихованців.

На плечі першого директора М.Ф. Терещука лягла важка ноша благоустрою території школи – насадження кущів, липової алеї, фруктового саду, прокладання доріжок. Перший директор проявив великий ентузіазм, постійну турботу за облаштуванням території, був людиною жорсткою із крутим характером. Робота по благоустрою розпочалась одразу ж з початком навчального року. Прибиранням території від будівельного сміття, прокладанням доріжок та насадженням саджанців було охоплено усіх працівників школи. Кожен з них залишив тут не лише свою працю, а й часточку серця, мабуть, саме тому територія виглядає такою вишукано-гарною.

Працівники школи, які з першого дня її існування здійснювали облаштування території згадують, що навколо збудованих приміщень було суцільне поле без жодних рослин На території школи після будівельних робіт було все закидано камінням, щебенем, піском. Діти разом з вихователями займались її очищенням. Першим у школі з’явився садок. Ще у жовтні до школи привезли саджанці яблунь, які учні разом з вихователями висадили у ґрунт. Усією роботою керував агроном, який працював у школі. Саме він розпланував фруктовий сад, який існує й нині перед фасадом навчального корпусу вздовж території школи

Протягом 1963 – 1965р.р. було здійснено великий об’єм роботи. За цих два роки з’явились алеї, квітники, висаджені перші деревця, закладений фруктовий сад, облагороджувались ставки. В 1965 р. розпочалася посадка парку на пустирі. Кожен вихованець мав своє «персональне» дерево, за яким він доглядав, поливав і т.д. Парк досаджували ще й за другого директора Рибачука І.Ф. Останніми посадили тополі, які ростуть за гаражами. У перші роки працівники інтернату за посадженим парком висипали греблю, наповнили заглиблення водою, обсадили вербами, запустили рибу – так з’явився ставок.

Перше десятиріччя існування – успіхи та невдачі (1963 – 1972 рр)

Школа розпочала своє існування як восьмирічна.

Важкими було перші 10 років існування закладу. Перед керівництвом і працівниками школи-інтернат стояло завдання – створити не просто школу, а й домівку для сотень дітей. Багато людей працювало над ним, але не всі змогли тут знайти своє місце.

1 червня 1963 року був написаний перший наказ по Козятинській школі-інтернат . Згідно наказу Вінницького (промислового) ОБЛВНО № 92 від 31 травня приступив до виконання обов’язків директора школи-інтернат з 1 червня 1963 Микола Федорович Терещук . Раніше Микола Терещук займав посаду завідуючого районним відділом освіти міста Калинівки. В результаті розформування відділу освіти, Терещуку М.Ф. запропонували очолити щойно створену школу-інтернат. Наступним наказом від 1 липня того ж року призначено на посаду заступника директора по господарській частині Галіновського Бориса Михайловича. В третьому наказі по школі-інтернат від 23 липня була затверджена Коробко Марія Антонівна бухгалтером. В четвертому наказі затвердили завучем Підріза Володимира Микитовича. Наступними наказами призначались технічні працівники. Наказом від 15 серпня 1963 року були призначені педагогічні працівники .

У ці дні закладалось ядро людей, які і створили Козятинську школу-інтернат. Їх чекав дуже великий об’єм роботи. Син Терещука В.Ф. Олександр так описував ситуацію: На величезному полі стояли щойно збудовані корпуси. Навколо лежали купи будівельного сміття – каміння і цегли. Дерев майже не було. Поблизу не було жодного помешкання людей. Школа-інтернат стояла на пустирі, обабіч траси Київ-Біла Церква. Коли прибули вчителі до школи, то підлога на третьому поверсі ще не була постелена.

Працівники мали важке завдання – перетворити пусті будинки на місце, де будуть проживати і вчитись діти. Вчителі отримали квартири в новозбудованому двоповерховому будинку біля школи-інтернат. 6 листопада 1963 року у школу прийшли перших 353 учні

Під час першого навчального року кількість дітей, що вчились в школі-інтернат, постійно змінювалась. Не всі змогли вчасно приїхати на навчання. На їх місце, згідно направлення Вінницького ОБЛВНО, прибули інші учні.

Важко було працювати вчителям, вихователям, техперсоналу в умовах, коли в кожному класі навчалось 35 – 38 учнів. Не вистачало класних кімнат, а тому 2 – 3 класи навчались у спальному корпусі. Перший рік був найважчий. Потрібно було облаштувати класи, їдальню, спальні, територію школи-інтернат. І це все – з новим колективом вчителів, технічних працівників і учнів

Подальше існування школи у перше десятиріччя характеризується роками подолання труднощів. І в цій боротьбі вийшли переможцями ті, хто добре працював і гарно навчався. У червні 1965 року 36 учнів 8 класу закінчили школу. Це були перші випускники школи-інтернату. Кількість відмінників поступово збільшувалась, а кількість учнів, що залишались на повторний курс зменшувалась.

Адміністрація школи постійно працювала над поповненням навчально-методичної бази. Так, 25 листопада 1966 року з метою застосування з навчальній роботі апаратури технічних засобів був організований кабінет технічних засобів, керівником якого призначений вчитель фізики Філонов М.Ф).За ініціативи вчителів іноземної мови створений та обладнаний стендами, портретами письменників та іншими матеріалами кабінет іноземної мови.

Для виробничого навчання у майстерню придбано у 1963 та 1965, 1966 роках станки токарні ТВ – 16 та ТВ - 4, станок фугувальний СФ - 4 – у 1963 році та станок фугувальний КСФШ – у 1971 році. Учні брали участь в різноманітних змаганнях – від хокею і до бальних танців. 26 лютого 1971 року учні школи-інтернат брали участь в фінальному змаганні на приз кубка «Золота шайба», що проходив у м. Вінниці Під час цього періоду діти часто відвідувати піонерські табори «Молода Гвардія», «Артек», «Вогник» (м. Славута) і табір в Старій Прилуці. У 1968 році школі присвоєно ім’я В.М. Підгорбунського наказом Міністра Освіти УРСР від 29 січня 1968 року. До освітнього закладу постійно приходили не тільки нові учні, а й педагогічні і технічні працівники.

8 грудня 1965 року завуча школи-інтернат Підріза В.М. призначено директором Козятинської школи № 1. Його місце зайняв Єременок В.М., який раніше працював вчителем української мови.

22 грудня 1966 року звільнений з посади директора Козятинської школи-інтернат Терещук Микола Федорович, а призначений Мартинчук Михайло Ілліч

Останній 26 серпня 1967 року Мартинчук М.І. також звільнений з посади директора Козятинської школи-інтернат.

На його місце прийшла Давидюк Галина Петрівна У 1971 році вона була призначена на посаду голови РВНО, тому знову змінився директор школи. Ним став Рибачук Іван Філімонович

За перші роки існування школи працівники цього закладу перетворили голі стіни на затишні класи і спальні кімнати, заклали сад і парк, обробили поля навколо інтернату, продукти з яких постачались до шкільної їдальні. Багато дітей випущено за ці роки з школи, які отримали не лише міцну базу знань, а й багато трудових навиків і виросли ввічливими і чуйними людьми

Розбудова школи за період 1973-1982 р.р.

Вчителі прикладали багато зусиль для навчання й виховання учнів, розвитку їх інтересів. Показували самовіддану працю, відсутність байдужості за доручену справу. Навчання учнів проводилось на базі навчальних кабінетів. Працювали гуртки (художньої самодіяльності, крою та шиття, ляльковий театр, фотогурток) та спортивні секції, факультативи та курси за вибором. Щороку у закладі проводились шкільні олімпіади з предметів: біологія, російська мова, географія, німецька мова, історія, математика, трудове навчання, обслуговуюча праця, українська мова і література, фізика.

Керівництво школи намагалося зробити все для всебічного розвитку учнів. Діти ходили в районний будинок культури на вистави. Їздили в Жмеринську школу-інтернат, за запрошенням даної школи, на свято Андрія. Учні брали участь у районних та обласних святах. 8 травня 1992 року група учнів побувала в гостях шефів в районному шляховому будівельному управлінні, де привітали святковим концертом ветеранів і учасників війни, працівників з Днем Перемоги

Значна увага приділялася спортивному життю школи. Проводилися шкільні змагання з футболу, з шашок, з стрільби із пневматичної гвинтівки, баскетболу, волейболу. Діти займалися в спортивній секції китайської гімнастики «У – шу» в м. Козятині. У 1993 році група учнів за рахунок відведених годин на фізичну культуру навчалися по 16-годинній програмі в басейні «Дельфін» в м. Козятині. Учні брали участь у районних та обласних змаганнях з різних видів спорту. У спортивних змаганнях брали участь не тільки учні, а й педагогічні працівники.

В школі працював Музей Бойової Слави, який систематично поповнювався новими експонатами, через пошукову діяльність школярів.

В ці роки з учнями школи організовувались різноманітні заходи: Новий рік, заняття по цивільній обороні,, 8 Березня, «А, ну-мо, хлопці» та інші.

З метою покращення здоров’я дітей, відбувалося залучення їх до самостійних занять фізкультурою і спортом, популяризації туризму. Проводилися одноденні туристичні походи по маршруту: Школа-інтернат – Пиковець – Школа-інтернат». Діти відправлялися в туристичні поїздки до Італії. Велика увага в ці роки приділялася оздоровленню учнів. Вони відвідували оздоровчі табори у м. Одесі, «Артек» та «Наддніпрянський Артек» (м. Могилів-Подільський). Діти також оздоровлювались в с. Кашперівка Козятинського району. У 1995 році вони побували на лікуванні у Кубі.

У даний період у школі активізувалась методична робота з педагогічними кадрами. Учителі впроваджували у практику роботи нестандартні форми проведення уроків. В ці роки розпочали проводити конкурси педагогічної майстерності.

У кінці 90-х років на базі закладу проходили обласні семінари директорів та заступників директора з навчально-виховної роботи шкіл-інтернатів, на яких висвітлювались питання впровадження інновацій у навчально-виховний процес

Шкільне життя у 1983 – 1992 рр.

Шкільне життя 1983-1992 рр. розпочалось із святкування 20 річчя заснування школи-інтернату.

Керівниками закладу у цей період були: Єременок Володимир Іванович (1974 – 1986 рр.), Тимощук Петро Архипович (1986 – 1988 рр.),Москалевський Зіновій Петрович (1988-2021).

Період кінця 80-х – початку 90-х років став важким періодом у житті школи і країни: перші роки Незалежності, розвал економіки, труднощі у фінансуванні навчальних закладів призвели до зниження матеріально-технічної бази школи.

У школі переважно використовувалось все старе, новими засобами школа практично не поповнювалась. Педагоги працювали над створенням саморобних навчальних посібників: таблиць, карток, стендового матеріалу.

У 80-х роках для шкільної майстерні було придбано станок свердлильний 2М112, токарні станки по дереву ССПД – 120 м та кругопильний станок. До навчально-матеріальної бази школи входять також і навчально-спортивні, медичні, допоміжні, службові та господарські приміщення, шкільна садиба. Важливим елементом роботи школи є і забезпечення харчування учнів. Так, їдальня поповнювалась такими приладами, як: шафа жарова електрична (1983 р.), котел харчоварний (1984 р.), електрокотел харчоварний (1991 р.)

У школі є і приміщення для прання. Для нього у 1988 році було придбано центрифугу та у 1990 році – пральну машину К П - 017. У 1990-1991 роках майстерня поповнилась верстатами комбінованими (10 штук) та верстатами слюсарними по металу (5 штук). Для спального приміщення закуплено комплект меблів (1990 р.). Оскільки на території навчального закладу знаходяться і пришкільні ділянки, було придбано у 1990 році вантажівку ГАЗ-52 (рис.36) Для опалювання шкільних приміщень побудована котельня поповнилася котлами у 1987.

У 1983 – 1992 роках школа працювала в звичайному режимі. Основна робота спрямовувалась на навчання і виховання учнів. Навчання відігравало велику роль у житті дітей. Щороку у жовтні-листопаді проводилися шкільні предметні олімпіади з української мови, математики, географії, хімії, фізики.

25 листопада 1988 року роботу було прийнято завуча по навчально-виховній роботі Кирилюк Олену Антонівну. Вся навчальна діяльність закипіла з новою силою. В школі налагодилась робота по систематичному контролю щодо перевірки навчальних досягнень учнів по класах; робота по зберіганню підручників.

У школі продовжили працювати різні гуртки: технічної творчості (Ковальський В.В.),хоровий (Жорноклей О.А.), швейної справи (Тимощук Е.С.), спортивні секції (Кусь І.Г.), духовий оркестр (Ковальський В.В.), клуб інтернаціональної дружби. На гуртку, яким керував Валерій Володимирович Ковальський юнаки із задоволенням виявляли свої творчі здібності і уміння

Художньо-естетичне виховання передбачає формування основ естетичної культури, естетичних норм і принципів, переконань та ідеалів, естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, духовне збагачення учнів, розширення їх світогляду, оволодіння цінностями і знаннями в галузі світового і народного мистецтва, музики, архітектури, побуту, ремесел.

З метою дальшого піднесення ролі кіно як дійового засобу ідейного та естетичного виховання підростаючого покоління, більш повного та цілеспрямованого використання кінофільмів у навчальному процесі школи та активізації пропаганди шкільним самодіяльним кінотеатрам кращих творів радянського мистецтва у школі працював шкільний дитячий кінотеатр. До його складу входили учні на чолі з кіномеханіком кіноустанови Філоновим М.Ф.

Саме в ці роки проводилося ряд заходів культурно-масової роботи), розвивалася художня самодіяльність . Ще у далекі 80-і роки у школі стало традицією проводити свято урожаю. На цьому святі учні готували святкові виступи під гаслом «Щоб хліб, як сонце сяяв на столі – уклін земний трудівникам землі». У 80-ті роки стало традицією проводити військово-патріотичну гру «Зірниця» . Її ходом керували шефи-офіцери військової частини Дітям школи ця гра дуже подобалася. Вона вчила бути мужніми, сильними, спритними.

Учні школи-інтернату постійно займалися фізичною працею: працювали по благоустрою своєї території, доглядали ділянки, допомагали підшефному господарству радгоспу «Сигнал» у збиранні хмелю. Протягом вересня і жовтня учні школи-інтернату неодноразово виїжджали в колгоспи на збирання овочів і фруктів. Дітям прищеплювалася любов до суспільно-корисної праці.

Поряд із працею в ногу проходило і спортивне життя в школі. Спортивні свята завжди починалися лінійками, а після виконання поставлених завдань підводилися підсумки змагань Проводилися змагання з лижного спорту та легкоатлетичного кросу .

Цікаво і змістовно проходило в той час життя в школі. Проводились різноманітні екскурсії . Переможців різноманітних конкурсів та змагань нагороджували одноденними туристськими путівками до м. Вінниці, м. Канева. Проводилися екскурсії у хмелерадгосп і на тваринницькі ферми.

Для даного періоду характерно, що педагоги та учні організовували щороку гарне свято – зустріч з випускниками минулих років . Для кожного вчителя це свято – зустрітися уже з дорослими учнями в стінах рідної школи-інтернату

Велика увага в школі у 1983 – 1992 роках приділялася роботі з педагогічними кадрами. З метою дальшого підвищення ефективності методичної роботи в школі створювались методична рада і методичні об`єднання, затверджувались їх склад і керівники. Засідання методичних об`єднань проводились згідно з графіком їх роботи. Заступнику навчально-виховної роботи потрібно було передбачити можливість відвідування вчителями школи районних семінарів і шкіл передового педагогічного досвіду. В школі проводився постійно-діючий семінар вчителів і вихователів, методичні декади, педагогічні виставки.

Звичайно всі досягнення у навчанні, спорті, культурно-масовій роботі учні не змогли б досягти без допомоги не тільки педагогічного колективу, а й колективу технічних працівників. Насамперед життя в школі починалося із смачного сніданку , який школярам готували чудесні фокусники приготування смачної і корисної їжі: кухарі Стацюк В.А. і Романін Д.П, їхні помічники кухні і комірник Кальніцька Є.І. Робота медичної сестри є дуже важливим пунктом у навчанні і вихованні підростаючого покоління. Вона дбає про здоров`я дітей і завжди прийде на допомогу. Таким Лікарем-Айболітом була для вихованців медсестра Захаревич Л.Є. А ось, коли відірвався одяг, чи відірвався ґудзик є кому допомогти. з цією роботою гарно справлялася швачка Цивінська М.І. В школі-інтернаті існувала майстерня по ремонту взуття. На цій ділянці роботи гарно працював майстер: Пейсман Й.Н.

Життя школи у перше десятиліття незалежної України(1993 – 2002 рр.)

У перші роки незалежності у сфері освіти України з’явилася низка позитивних тенденцій: розпочалася деідеологізація та демократизація навчального процесу, більшу увагу стали звертати на національну історію, культуру, традиції, урізноманітнився спектр навчальних закладів, де враховуються інтереси і нахили підростаючого покоління та реальні потреби суспільства, поступово розширювалася сфера вживання української мови і мови інших народів, представники яких компактно проживають в Україні (румун, молдаван, угорців, поляків, кримських татар та ін.).

Однак очікуваних кардинальних змін на освітянській ниві не відбулося. Більше того, як і все суспільство, сфера освіти потрапила у зону глибокої кризи. Незалежна держава тільки почала розвиватись, і нелегкий шлях і випробування лягли на плечі освітян та шкіл.

Перші роки незалежності були непростими і для Козятинської школи-інтернату. Вчителям не регулярно платили заробітну плату. На утримання дітей додатково шукали позабюджетні кошти.

Та, незважаючи на це, Козятинська школа-інтернат намагалася вистояти в скрутні для неї часи і створювала ті умови, які необхідні були для навчання дітей. Керівництво школи і педагоги звертались до керівників різних установ Козятинського району по допомогу для соціально незахищених дітей. І вони намагалися допомогти продуктами харчування. Ніхто не залишався байдужим до дітей школи-інтернату.

У ці роки для їдальні придбано агрегат холодильний (1994 р.), для ігрової - м’який куточок (1996 р.), для ведення господарства - трактор ЮМЗ – 6 – ДМ. (1993 р.). Для покращення опалення шкільних приміщень встановлено новий котел у котельні (2001 р.) Щодо поповнення школи технічними засобами навчання, то перший комп’ютер у школі з’явився у 1997 році. У 2002 році було обладнано перший невеличкий кабінет інформатики, де знаходилось вже 5 комп’ютерів

Школа тримала своє підсобне господарство, де вирощували свиноматок та свиней. Мала вантажний, легковий автомобілі та трактор. В той час, майже всі учні школи перебували на цілодобовому утриманні, тобто навчалися і жили в школі. Це були в основному діти з соціально незахищених та неблагополучних сімей. Їх кожен крок контролювали дорослі (вихователі), привчаючи до самообслуговування, дисципліни, порядку. Кілька учнів приходило з дому щоденно на уроки.

З метою розширення умов навчання дітей у 1999 році школа набула статусу середньої. Випускники 9 класу отримали можливість продовжити своє навчання в 10 та 11 класах рідної школи. У 2001 році покинули поріг рідної школи перших чотири випускники - одинадцятикласники : Боришпол Вікторія Сергіївна, Данчук Руслан Анатолійович, Терентьєва Олена Володимирівна, Чехівський Олег Станіславович.

У 2001 році відбувся перехід на 12-річний термін навчання та 12-бальну систему оцінювання.

Вчителі прикладали багато зусиль для навчання й виховання учнів, розвитку їх інтересів. Показували самовіддану працю, відсутність байдужості за доручену справу. Навчання учнів проводилось на базі навчальних кабінетів. Працювали гуртки (художньої самодіяльності, крою та шиття, ляльковий театр, фотогурток) та спортивні секції, факультативи та курси за вибором. Щороку у закладі проводились шкільні олімпіади з предметів: біологія, російська мова, географія, німецька мова, історія, математика, трудове навчання, обслуговуюча праця, українська мова і література, фізика.

Керівництво школи намагалося зробити все для всебічного розвитку учнів. Діти ходили в районний будинок культури на вистави. Їздили в Жмеринську школу-інтернат, за запрошенням даної школи, на свято Андрія. Учні брали участь у районних та обласних святах. 8 травня 1992 року група учнів побувала в гостях шефів в районному шляховому будівельному управлінні, де привітали святковим концертом ветеранів і учасників війни, працівників з Днем Перемоги

Значна увага приділялася спортивному життю школи. Проводилися шкільні змагання з футболу, з шашок, з стрільби із пневматичної гвинтівки, баскетболу, волейболу. Діти займалися в спортивній секції китайської гімнастики «У – шу» в м. Козятині. У 1993 році група учнів за рахунок відведених годин на фізичну культуру навчалися по 16-годинній програмі в басейні «Дельфін» в м. Козятині. Учні брали участь у районних та обласних змаганнях з різних видів спорту . У спортивних змаганнях брали участь не тільки учні, а й педагогічні працівники. В школі працював Музей Бойової Слави, який систематично поповнювався новими експонатами, через пошукову діяльність школярів. В ці роки з учнями школи організовувались різноманітні заходи: Новий рік, заняття по цивільній обороні , 8 Березня, «А, ну-мо, хлопці» та інші.

З метою покращення здоров’я дітей, відбувалося залучення їх до самостійних занять фізкультурою і спортом, популяризації туризму. Проводилися одноденні туристичні походи по маршруту: Школа-інтернат – Пиковець – Школа-інтернат». Діти відправлялися в туристичні поїздки до Італії. Велика увага в ці роки приділялася оздоровленню учнів. Вони відвідували оздоровчі табори у м. Одесі, «Артек» та «Наддніпрянський Артек» (м. Могилів-Подільський). Діти також оздоровлювались в с. Кашперівка Козятинського району. У 1995 році вони побували на лікуванні у Кубі.

У даний період у школі активізувалась методична робота з педагогічними кадрами. Учителі впроваджували у практику роботи нестандартні форми проведення уроків . В ці роки розпочали проводити конкурси педагогічної майстерності. У кінці 90-х років на базі закладу проходили обласні семінари директорів та заступників директора з навчально-виховної роботи шкіл-інтернатів, на яких висвітлювались питання впровадження інновацій у навчально-виховний

РОБОТА ШКОЛИ У СТАТУСІ І-ІІІ СТУПЕНІВ ТА ЗНВК ШКОЛА-ІНТЕРНАТ-ГІМНАЗІЯ» ( 2003 – 2013 рр. )

Загальна характеристика сучасного закладу

У заклад приходило на навчання все більше учнів, які проживають у сім’ях. Це сприяло введення з 2006 року посад класних керівників. У 2008 році школа-інтернат реорганізувалась як загальноосвітній навчально-виховний комплекс І-ІІІ ступенів «Школа-інтернат-гімназія» ім. В. М. Підгорбунського, у якому поєднується робота педагогічного колективу над розвитком обдарованих, здібних дітей та вирішенням питання навчання і виховання соціально-незахищених категорій. У цьому ж році заклад ввійшов до Асоціації Відроджені гімназії України . Розпочався процес підвозу учнів до школи як власним транспортом, так і автобусом перевізника (за кошти школи) із п’ятьох сіл: Сокільця, Титусівки, Сигналу, Пляхови, Садового

Школа стала базовою і отримала свій мікрорайон: населені пункти Сокілецької сільської ради. У 2010 році на базі закладу розпочало роботу дошкільне відділення «Веселка».1 вересня 2012 р. – відкрито перший гімназійний клас, учні 5-Г класу стали першими гімназистами/

Загальна площа території школи складає 17 гектарів. Це – орна земля, садок, паркова зона, ставки, спортивні майданчики тощо. Приміщення школи складаються з 2-х корпусів, їдальні, котельні, господарських будівель. У корпусі № 1 розташовані навчальні кабінети для навчання учнів середньої і старшої школи, спортивна зала, актова зала , комбінована майстерня з обробки деревини і металу. У корпусі № 2 розміщені сучасні кабінети початкової школи, спортивна кімната, дошкільне відділення, бібліотека, Музей Бойової Слави, майстерня з домоводства, спальні кімнати, класні кімнати для підготовки домашніх завдань учнями, що знаходяться цілодобово у школі, кабінет лікаря, ізолятор на сім ліжок, кабінет лікаря-стоматолога.

Їдальня розрахована на 200 посадкових місць . Вона забезпечена технологічним обладнанням. Харчування дітей – п’ятиразове. Заклад має транспортні засоби, працює котельна, лазня, пральня. У школі діти можуть навчатися і перебувати цілодобово, на повному чи частковому державному забезпеченні та тільки навчатися. Діти, що перебувають у закладі цілодобово мають можливість проживати у гуртожитку, де створені всі необхідні умови.

Сьогодні творчі, ініціативні та відповідальні педагоги працюють під девізом: "Ми будуємо світ для дітей" та ставлять перед собою такі основні завдання: пошук, відбір, навчання, виховання і розвиток найбільш обдарованих дітей; створення умов для розвитку творчої особистості учня.

Діяльність закладу характеризується інноваційними підходами до навчання, виховання та розвитку учнів. Кожен педагог школи в практику своєї роботи постійно впроваджує сучасні технології навчання.

У навчальному закладі в 1 – 4 класах реалізується програма підготовки учнів до навчання у гімназії. Крім традиційних уроків, учні мають можливість вивчати німецьку та російську мови, інформатику, займатися хореографією, відвідувати спортивні секції, поглиблено вивчати українську мову та математику.

У 10 – 11 класах навчальний процес проводиться відповідно до обраного профілю. На даний момент – це біолого-фізичний профіль: збільшено кількість годин на вивчення фізики, хімії, біології. Вводяться різноманітні спецкурси та факультативи, оскільки профільне навчання є засобом диференціації та індивідуалізації навчання у старших класах навчального комплексу. Воно дає змогу максимально врахувати здібності та нахили учнів, їхні інтереси, наміри щодо життя після закінчення школи.

У закладі навчається майже 450 учнів з м. Козятина, сіл: Сигналу, Сокільця, Титусівки, Пляхови, Садового, Комсомольського та інших.

Облаштування території та зміцнення матеріально-технічної бази закладу

Зелене обгородження школи з кущів замінено на новеньку бетонну огорожу. Під час встановлення огорожі зроблено вихід від фасаду школи на вул. Щорса. Цього виходу раніше не було. Вздовж доріжки до виходу та навколо майданчика перед школою посаджено вічнозелені декоративні рослини, які вже не переростуть у чагарники.

Навколо асфальтованих та плиткових алей насаджено ялинки. Квітники, які розташовані біля школи засадили трояндами та обгородили низькою бетонною огорожею. Це значно покращило їхній естетичний вигляд. Встановлено пам’ятник Захисникам м. Козятина під час оборонних боїв у липні 1941 року .

Час вимагає зміни устаткування. У 2007 р. було збудовано газову міні-котельню, яка опалює навчальний корпус № 1, у 2008р. – другу, що опалює корпус № 2 У тому ж 2007р. здійснили капітальний ремонт лазні. Ще у 2005р. збудували цегляний туалет.

З часом старе обладнання зношується. Саме тому був зроблений ремонт внутрішньої та зовнішньої каналізації, здійснено капітальний ремонт ґанку перед школою. Поступово проводився капітальний ремонт їдальні, встановлювались металопластикові вікна , оновлювались меблі. Протягом 2009 – 2011 років відбувалось оновлення дверей та панелей по школі. Двері виготовлено з дерева і полаковано. У 2009 році побудовано дитячий майданчик для організації дозвілля молодших школярів. У спальному корпусі створено всі можливі умови для проживання учнів. Гарні затишні спальні, світлі коридори, нові чисті умивальники та інше. У корпусі № 2 школи також знаходиться кімната – тренажерний зал, де учні можуть провести з користю для себе вільний час. Дошкільне відділення оснащене м’яким інвентарем, столами, ліжками та усім необхідним для перебування та виховання дошкільнят .

Розвиток школи у 2014-2017 роках

У 2013-2014 навчальному році Козятинський загальноосвітній навчально-виховний комплекс І - ІІІ ступенів «Школа-інтернат-гімназія» імені В. М. Підгорбунського відсвяткував своє 50-річчя – 27 вересня 2014 року.

На початок навчального року у школі налічувалось 387 дітей, в тому числі 32 дитини у дошкільному відділенні; Випущено із школи 17 учнів 11-го класу та 31 учень 9-х класів. На кінець навчального року школу закінчили 411 учнів, а разом із дошкільним відділенням на кінець навчального року у школі нараховується 458 дітей. Створено другий гімназійний клас, класний керівник Гусаківська Т. В. .Відвідують школу учні із сіл Сокілець, Сигнал, Титусівка, Пляхова і Садове та міста Козятина. Організовано підвіз усіх учнів, які проживають у селах. Всього підвозяться 186 учні .Серед вихованців школи-інтернату діти Козятинського району та із населених пунктів Вінницької області: Калиновський район – 1 учень, Погребищенський район – 2 учні.

Навчання учнів проходить за кабінетною системою. У школі нараховується 22 навчальних кабінети, 2 комп’ютерних класи, сучасний лінгафонний кабінет, спортивна зала, спортивна кімната, кабінет шкільного психолога, актова зала, комбінована майстерня по дереву і металу, блок обслуговуючої праці, що включає кухню-лабораторію та майстерню швейної справи, кімната для розвитку творчих здібностей дітей у позаурочний час, стадіон, кімнати для проведення занять з дошкільнятами, для організації самопідготовок учнів.

Протягом навчального року педагогічний колектив працював над шкільним освітнім проектом «Творчий вчитель – обдарований учень». Велика увага приділялася залученню школярів до роботи у гуртках та спортивних секціях: «Бісероплетіння», «Намистинка», «Юні автоінспектори», «Студія російської мови», «Студія німецької мови», «Квілінг», «Домогосподарочка», «Євроклуб», «Цікава історія», «Художньої самодіяльності», «Образотворчого мистецтва», «Хореографія», «Волейбол», «Технічна творчість», «Студія англійської мови», «Спортивний туризм»

У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін 42 учні школи з 18 предметів зайняли 33 призових місця. Призерами ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін" стали: Лавренюк М., учениця 8 класу – ІІІ місце з географії; Дячук О., учень 9-А класу – ІІІ місце з географії; Кисельова Ю., учениця 10 класу – ІІІ місце з екології, Медик Ігор, учень 11 класу – ІІІ місце з трудового навчання. За підсумками ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських предметних олімпіад. Школа посіла ІІІ місце серед шкіл Козятинського району. Учень 10 класу Михайловський В. зайняв ІІІ місце у районному конкурсі малюнків «Охорона праці очима дітей». Учениця 10 класу Кисельова Ю. брала участь у обласному тижні здорового способу життя «Молодь за здоров'я», представляла та захищала дослідницьку роботу «Вплив погодних умов на здоров'я людини», посіла ІІІ місце .У районному фестивалі – конкурсі «Молодь обирає здоров’я» агітбригада школи виборола ІІІ місце .

У рейтингу навчальних закладів Козятинського району у 2011-2012 навчальному році Козятинський ЗНВК «Школа-інтернат-гімназія» отримав гран-прі.

Залучено додаткові джерела фінансування школи: Дохід від підсобного господарства на суму 7545 грн. Благодійна допомога надійшла на суму 43 350 грн.: районний відділ міліції – на суму 1050 грн. (принтер, мікрофон). від фермера с. Журбинці – на суму 880 грн. (продукти харчування),від фізичних і юридичних осіб на ювілей школи – 6500 грн.: (телефон, ДВД, принтер, фліп – чарт, комп’ютер, бойлер для гарячої води);від волонтера «Корпусу миру» Сема Гіллера – на суму 32220 грн.:(стіл комп’ютерний -2, стільці – 8 шт., гра «настільний футбол», проектор, стіл для засідань, телевізор – 2 шт., диван м’який куточок комп’ютер -2 шт.);від приватних підприємців – на суму 2700 грн. (новорічні подарунки для учнів). Інші доходи ( комунальні платежі, батьківська плата) – 29949 грн. Всього залучено додаткових коштів на суму 80 844 грн.

Розпочато вивчення другої іноземної мови – німецької, на цю посаду призначений дипломований спеціаліст Олена Лобозінська. Для всебічного розвитку вихованців дошкільного відділення на посаду музичного керівника була прийнята Інна Хрищенюк.

У 2014 – 2015 навчальному році Козятинський загальноосвітній навчально-виховний комплекс І - ІІІ ступенів «Школа-інтернат-гімназія» імені В. М. Підгорбунського вступив у своє друге 50-річчя. Навчальний рік розпочинало 458 учнів та 71 дошкільнят, закінчило - 458 учнів та 74 дошкільнят. Випущено із школи 18 учнів 11-го класу та 27 учнів 9-го класу. Створено третій гімназійний клас, класний керівник Кумченко В. В.. У школі у гімназійних 5 – Г, 6 – Г, 7 – Г класах навчається 65 учнів.

Школу відвідують діти із села Сокілець, Сигнал, Титусівка, Пляхова, Садове, Комсомольське та міста Козятина. Організовано підвіз усіх учнів, які проживають у сім’ях із сільської місцевості, підвозяться 152 учні. Протягом 2014-2015 н.р. кількість учнів в школі була постійною. Із школи випущено 27 учнів 9-го класу та 18 учнів 11-го класу. Всього – 45 учнів.

У Всеукраїнських предметних олімпіадах переможцями і призерами стали 20 учнів, що зайняли 38 призових місць. У рейтингу шкіл району за результатами ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін школа зайняла ІІ місце. У ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін призерами стали 3 учні, що зайняли 5 призових місць: Кисельова Ю., учениця 11 класу - ІІ місце з екології, ІІІ місце з правознавства; Лавренюк М., учениця 9 класу – ІІ місце з географії, ІІІ місце з екології; Дячук О., учень 10 класу – ІІІ місце з географії. У конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт Вінницького територіального відділення МАН призерами конкурсу стали: Лавренюк М., учениця 9 класу – ІІІ місце у секції «Кліматологія та метеорологія», Кисельова Ю., учениця 11 класу – ІІІ місце у секції «Історія України».

Колектив закладу за результативну участь у конкурсах під час районного свята "Травневий зорепад" здобув перемогу у номінаціях «Школа гармонійного розвитку» та «Школа інтелектуального розвитку» і нагороджений відзнаками. Учні закладу: Лавренюк М. (9 клас), Дячук О. (10 клас), Кисельова Ю. (11 клас) стали переможцями у номінації «Кращі олімпійці»; Мовчан В. (7-Г клас) – у номінації «Відкриття року»; Панчук С. (4-А клас) – у номінації «Юні обдарування». Вони отримали відзнаки та грошові премії у сумі 500 грн.

У рейтинзі навчальних закладів Козятинського району Козятинський ЗНВК «Школа-інтернат-гімназія» отримав перше місце.

Дальший розвиток школи 2017 - 2019 рр.

2017-2018 н.р. На початок навчального року у школі налічувалось 650 дітей, в тому числі 85 дітей у дошкільному відділенні; до навчання приступило 562 учні, що на 31 дитину більше у порівнянні з вереснем 2016 року.

Всі діти шкільного віку охоплені навчанням. Призначено наказом по школі відповідального за роботу зі складання списків дітей і підлітків шкільного віку. Це - заступник директора школи з виховної роботи Кононенко С.П. Закріплено за членами педагогічного колективу певні дільниці мікрорайону для успішної та якісної перевірки виконання «Закону про загальну середню освіту».

Здійснюється підвіз учнів до школи і назад з таких сіл: Сокілець - 45 учень, Титусівка - 69 учнів, Садове - 26 учнів, Сигнал - 58 учні . Всього підвозиться 198 учнів.

У цьому навчальному році буде випущено із школи 14 учнів 11-го класу та 37 учні 9-го класу. Всього – 51 учень. Всі вони будуть продовжувати навчання у середніх, середніх спеціальних та вищих навчальних закладах.

Для задоволення освітніх потреб учнів у школі працювали групи продовженого дня (1-4 класи). Для учнів виховних груп організована самопідготовка у другій половині дня.

2017-2018 н. р. на високий рівень навчання у школі закінчило 83 учнів (17%), достатній - 181 учні (38 %), середній – 201 учнів (43 %), початковий – 10 учні (2 %). Рівень конструктивних знань становить 264учнів ( 55 %).

У рейтингу шкіл за результатами районних предметних олімпіад школа перебуває за останніх 5 років у п’ятірці кращих шкіл району. У 2017-2018 н. р. вона посіла 1 місце.

Протягом навчального року педагогічний колектив продовжував працювати над шкільним освітнім проектом «Творчий вчитель – обдарований учень». Виконуючи завдання програми «Обдарованість» та з метою виявлення обдарованих дітей, задля покращення роботи з ними в закладі проводилась така робота: поновлювався банк даних обдарованих дітей; велися результативні і індивідуальні картки на кожного обдарованого учня для відстеження динаміки та результативності їхнього розвитку; здійснювати прогностичні заміри щодо результативності обдарованих учнів у конкурсах, змаганнях, турнірах, олімпіадах.

Робота з обдарованими учнями у 2017-2018 н. р. здійснювалась відповідно до загальношкільного плану та напрямків, що представлені у програмі «Обдарованість». Педагоги у своїй діяльності використовували різні форми і методи, що дало певні результати.

У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у період з 10.11.2017 р. по 24.12.2017 р., які проводилися на базі Козятинського ЗНВК І-ІІІ ст. «Школа-інтернат-гімназія» ім. В. М. Підгорбунського, взяли участь 160 учнів школи з 18 предметів.

Згідно з наказом по відділу освіти «Про підсумки проведення І, ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2017-2018 н. р.» переможцями і призерами стало 31учнів, що зайняли 61 призових місць (19 – перших, 15 - других, 27 - третіх), яких підготували 15вчителів закладу.

Найбільше призових місць вибороли учні: учень 10 класу Тімачов Даніїл – 10 місць та учень 8-Г класу Кузьменко Єгор – 8 місць.

Учні школи – активні учасники різноманітних Всеукраїнських предметних конкурсів. В цьому навчальному році учні взяли участь у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Осінній колосок», Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Весняний колосок», Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня», Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», Міжнародному чемпіонат по розв’язуванню математичних логічних задач, Всеукраїнському конкурсі "Лелека", Всеукраїнській грі з англійської мови "Пазли", Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч», Всеукраїнській грі з німецької мови "Орлятко", Всеукраїнській грі "Патріот".

Учні школи ставали учасниками і переможцями районних турнірів з фізики «Імпульс», математики «Піфагорець», конкурсу «Віртуози усного рахунку»

У 2017-2018 н. р. учні активно брали участь у районних змаганнях в рамках Спартакіади школярів Козятинського району з різних видів спорту: футбол, гандбол, легка атлетика, баскетбол, волейбол, міні-футбол, настільний теніс, "Старти надій", "Нащадки козацької Слави", де отримали перемоги та були призерами. За підсумками районної учнівської Спартакіади наша школа зайняла ІІ місце.

Колектив закладу за активну та результативну участь у конкурсах у 2017– 2018 н. р. під час районного свята "Травневий зорепад" здобув перемогу у номінації «Школа гармонійного розвитку» і нагороджений відзнакою.

У рейтингу навчальних закладів Козятинського району у 2016-2017 навчальному році Козятинський ЗНВК «Школа-інтернат-гімназія» отримав перше місце.

Протягом 2017-2018 н.р. було продовжено курс на зміцнення навчально-матеріальної бази школи, який розпочато шість років назад.

Учні навчалися у двох навчальних корпусах та у корпусі № 2 перебуває і гуртожиток для вихованців, які перебувають у школі цілодобово.

Облаштована площадка посадки-висадки учнів. Завезено 20 т. щебню та стільки відсіву; Придбано туристичне спорядження на суму 30 тис.грн.

Оновлено базу спортивного залу. Закуплено 3 рулони тюлі на вікна.

Встановлено нові тематичні стінки у всіх трьох групах дошкільного відділення. Замінено вхідні двері до їдальні на пластикові. Встановлено новий модуль електронного зв’язку у газову котельню. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на будівництво спортивного майданчика із штучним покриттям. Проведено ремонт газових котлів у котельнях. Придбано нові іграшки і спортінвентар для дошкільного відділення. Придбано і встановлено нові меблі для роздягальні учнів 2-Б класу. Повністю проведено реконструкцію шкільного музею Бойової Слави, де замінено підлогу, ремонт стін і стелі, встановлено 5 пластикових вікон, придбано нові меблі, стендовий матеріал тощо на суму 110 тис. грн.. Придбано нові меблі, встановлено вікна нові у кабінеті обслуговуючої праці тощо. Вкладено асфальт на площадці та викладено плиткою тротуар на суму 250 тис. грн..

2018-2019 н.р. У 2018-2019 н.р. умови для варіативності навчання та вжиті заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій. Це дало позитивні результати: у рейтингу шкіл за результатами районних предметних олімпіад школа перебуває за останніх 6 років у п’ятірці кращих шкіл району. У 2018-2019 н. р. вона посіла 1 місце.

Протягом навчального року педагогічний колектив продовжував працювати над шкільним освітнім проектом «Творчий вчитель – обдарований учень». Виконуючи завдання програми «Обдарованість» та з метою виявлення обдарованих дітей, задля покращення роботи з ними в закладі проводилась така робота: поновлювався банк даних обдарованих дітей; велися результативні і індивідуальні картки на кожного обдарованого учня для відстеження динаміки та результативності їхнього розвитку; здійснювати прогностичні заміри щодо результативності обдарованих учнів у конкурсах, змаганнях, турнірах, олімпіадах.

Найпоширенішим видом роботи з обдарованими учнями є участь у Всеукраїнських предметних олімпіадах. У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у період у період з 09.11.2018 р. по 22.12.2018 р., які проводилися на базі Козятинського ЗНВК І-ІІІ ст. «Школа-інтернат-гімназія» ім. В. М. Підгорбунського, взяли участь 160 учнів школи з 18 предметів

Згідно з наказом по відділу освіти «Про підсумки проведення І, ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2018-2019 н. р.» переможцями і призерами стало 33 учнів, що зайняли 70 призових місць (23 – перших, 19 - других, 28 - третіх), яких підготували 15 вчителів закладу:

Згідно з протоколами засідань журі ІІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін призерами стали 4 учнів, що зайняли 8 призових місць (1 – другу місце, 7 – третіх місць), яких підготували 4 вчителів навчального закладу:

Учні нашого навчального закладу приймали участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України Вінницького територіального відділення. Згідно з підсумками маємо такі результати:

ІІ місце - Кузьменко Єгор, учень 9-Г класу у відділення наука про землю, секція геологія;

І місце - Діденко Валентин, учень 11 класу у відділення історії, секція археологія;

ІІІ місце - Собко Владислава, ученицю 11 класу у відділення історії, секція краєзнавство.

Маємо і всеукраїнського переможця з математичного конкурсу «Прангліміне - 2019» Васалатія Антона, учня 7-Л класу, який завоював абсолютну першість серед усіх вікових категорій по Україні з результатом 28880 балі. Васалатій Антон увійшов до складу Національної збірної команди з усного математичного рахунку та з 30.04. по 20.04 брав участь у фінальному етапі змагань в Естонії, де посів 7 місце з результатом 25803 балів.

Учні школи – активні учасники різноманітних Всеукраїнських предметних конкурсів. В цьому навчальному році учні взяли участь у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Осінній колосок», Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Весняний колосок», Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня», Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», Міжнародному чемпіонат по розв’язуванню математичних логічних задач, Всеукраїнському конкурсі "Лелека", Всеукраїнській грі з англійської мови "Пазли", Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч», Всеукраїнській грі з німецької мови "Орлятко", Всеукраїнській грі "Патріот".

В закладі активно працюють секції науково-дослідницького товариства учнів "Пошук".

Методична робота в закладі характеризується впровадженням інноваційних форм: діяльністю методичних кафедр - початкового навчання, здоров'я, праці і естетичного виховання, філології і суспільних наук, природничих і точних наук; методичного об’єднання класних керівників та вихователів; динамічної групи педагогів, що працюють у гімназійних класах; творчої групи, що працює над проблемою наступності у викладанні англійської мови; організацією фестивалів педагогічної майстерності, естафет і виставок-презентацій методичних розробок, методичних конкурсів, ярмарків педагогічних ідей.

Зміцнення матеріально – технічної бази школи: Облаштовано спортивну площадку для гри у міні футбол. Встановлено новий ігровий майданчик.

Проведено реконструкцію 2-х спальних кімнат під навчальні кабінет. Встановлено плазмовий телевізор в актовому залі. Облаштовано кабінет німецької мови. Встановлено плазмовий телевізор в кабінеті 2-В класу. Замінено вхідні двері на пластикові у корпусі № 2. Встановлено жалюзі на вікнах у кабінеті інформатики № 2. Придбано і встановлено стелаж-сушку для посуду у їдальні. Придбано новий стіл для для видачі готових страв у їдальню. Придбано і встановлено стелаж-сушку для кухонного обладнання.

«Травневий зорепад – 2019».

Наші учні стали переможцями у своїх номінаціях: Васалатій Антон - 7-Л клас, Воронюк Володимир - 8-Г клас, Кузьменко Єгор - 9-Г клас, Смишляєв Олег - 10 клас, Собко Владислава - 11 клас, Нестеренко Андрій - 11 клас. Ряд учнів стали лауреатами різних номінацій.

Але найголовніші номінації - наші: «Дитина року-2019» - Діденко Валентин, учень 11 класу; « Школа гармонійного розвитку» - наша школа.

26 жовтня 2018 року відбулося святкування 55 – річчя нашого навчального закладу.

/Files/images/foto_-2020_-_1/43112349_1537075056395945_3446760273501749248_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1780

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.